لیست قیمت پیمتاش













در این صفحه می توانید آخرین لیست قیمت پیمتاش را در زمینه لوله و اتصالات یو پی وی سی فعالیت دارد ببینید. قیمت ها همیشه به روز رسانی می شوند، پس با خیالی راحت قیمت ها را مشاهده و خرید خود را انجام دهید.

پیمتاش از برندهای معتبر تولید کننده محصولات upvc در پروژه های ساختمانی و تاسیساتی می باشد و بسیار پرطرفدار است. محصولات پیمتاش در زمینه های لوله کشی استخر، کشاورزی، پارک آبی، آبیاری، صنعت شیلات، لوله کشی آب آشامیدنی ساختمان و تصفیه آب کاربرد بسیاری دارد.

مزیت های لوله و اتصالات پیمتاش:

  •  طول عمر بالا
  •  مقاومت فیزیکی شیمیایی و حرارتی بسیار بالا
  •  مقاومت در برابر محیط های اسیدی و بازی
  •  مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستن
  • تولید محصولات هم به صورت دنده ای و هم به صورت چسبی

به دلیل طراحی مناسب و کیفیت بالای مواد اولیه و همچنین روند تولید محصولات با کیفیت بوده و سطح داخلی آنها بسیار صیقلی است و به همین دلیل سیالات به راحتی در آن حرکت می کنند که در نتیجه باعث می شود افت فشار به حداقل برسد و رسوب گیری در کمترین حالت ممکن باشد و درون لوله و اتصالات لجن به وجود نیاید.

محصولات پیمتاش در سایزهای مختلف تولید و عرضه می شود و در قیمت گذاری آنها عوامل چون سایز، قطر، متراژ و مقدار خریداری شده موثر است.

از پرکاربردترین اتصالات یو پی وی سی زانویی رابط بوده که در زاویه های 45 ، 60 و 90 درجه تولید می شود و به دلیل آب بندی بسیار مناسب هیچ گونه نشتی در آن مشاهده نمی شود.

شما می توانید برای مشاوره یا خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا از درصد تخفیفات نیز مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید