لوله و اتصالات پلیکا

لیست قیمت‌ها بر اساس نام برند

پی وی سی یکی از انواع متریال های پلیمری است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. PVC یا همان پلی وینیل کلراید، می تواند با خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی که دارد، گزینه ایده آلی برای ساخت انواع لوله و اتصالات باشد. به همین خاطر، یکی از پرفروش ترین انواع لوله و اتصالات موجود در بازار، لوله و اتصالات پلیکا هستند. از مزیت این لوله و اتصالات می توان به مقاومت بالا، قیمت مناسب و تنوع زیاد اشاره کرد.

لوله و اتصالات پلیکا چیست؟

لوله و اتصالات پلیکا یکی از انواع لوله و اتصالات موجود در بازار هستند که به دلیل کاشف PVC با نام پلیکا، به این نام مشهور شده‌اند. خود پی وی سی یک پلیمر شکننده و غیر چکش خوار است. اما اگر یک سری از افزودنی ها به پی وی سی اضافه شوند، پی وی سی انعطاف پذیرتر خواهد شد.

از مزایای لوله و اتصالات پلیکا می توان به عایق بودن آن اشاره کرد. به همین خاطر، این لوله و اتصالات آن می توانند گزینه خوبی برای ساختمان سازی محسوب شوند. این لوله و اتصالات می توانند گزینه خوبی برای ساختمان سازی، لوله کشی ساختمان ها و کاربردهای مختلف دیگر باشند. به همین خاطر، در حال حاضر این لوله و اتصالات، به یکی از پرفروش ترین گزینه های موجود در بازار تبدیل شده اند.

کاربردهای مختلف لوله و اتصالات پلیکا در صنایع

لوله و اتصالات پلیکا می توانند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. اما عمده کاربرد این لوله و اتصالات، در صنایع ساختمان سازی دیده می شود. با توجه به خواص و ویژگی های مختلفی که برای این لوله و اتصالات از جنس پی وی سی وجود دارند، این لوله ها می توانند برای انتقال آب، فاضلاب و … مورد استفاده قرار گیرند. برای آشنایی بیشتر شما با کاربردهای مختلف لوله و اتصالات پلیکا در صنایع، در ادامه به این کاربردها اشاره می کنیم.

خط لوله انتقال فاضلاب های ساختمانی

با توجه به اینکه لوله و اتصالات پلیکا مقاومت کافی برای انتقال فاضلاب را دارند، به یکی از بهترین سیستم های لوله و اتصالات برای ساخت خطوط انتقال فاضلاب های ساختمانی تبدیل شده اند. یکی از دلایل محبوبیت این لوله های ساختمانی، قیمت مناسب آن هاست.

انتقال کابل های برق و مخابرات

یکی دیگر از کاربردهای اصلی لوله و اتصالات پلیکا، می توان به خطوط انتقال کابل های برق و سیم های مخابرات اشاره کرد. در واقع، چون این لوله و اتصالات عایق خوبی در برابر جریان برق می باشند، می توانند برای انتقال کابل های برق از درون خودشان مورد استفاده قرار گیرند. این لوله ها به دلیل اینکه از کابل ها محافظت می کنند، می توانند باعث حفظ ایمنی مکان مورد نظر شوند.

البته باید توجه داشت که ضخامت لوله و اتصالات پلیکا برای انتقال کابل و سیم های مخابرات بسیار متفاوت از لوله هایی است که برای انتقال سیالات و فاضلاب مورد استفاده قرار گیرند.

برای مشاهده بروزترین لیست قیمت لوله پلی اتیلن و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 ناودانی و ونت

لوله و اتصالات پلیکا می توانند برای خارج کردن هوا و یا آب اضافی تجمع یافته در داخل فضای ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. ناودانی و ونت، هر دو جزء کاربردهای اصلی این لوله و اتصالات هستند. به دلیل اینکه ناودانی و ونت فشار زیادی را تحمل نمی کنند، می توانند گزینه خوبی برای خارج کردن هوا به فضای آزاد یک مجموعه باشند.

سیستم آب رسانی تحت فشار

در صورتی که نیاز به سیستم آب رسانی تحت فشار و راه اندازی آن باشد، می توان از لوله و اتصالات پلیکا استفاده کرد. چرا که این لوله ها مقاومت خوبی در برابر فشار بالا دارند.

استفاده از این لوله ها در صنعت کشاورزی

لوله و اتصالات پلیکا می توانند برای آبیاری باغ و مزرعه ها مورد استفاده قرار گیرند. از مزیت های این لوله و اتصالات می توان به مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف اشاره کرد. در واقع، این لوله ها می توانند فشار زیادی را تحمل کنند. می توان از لوله پلیکای نیمه قوی و قوی برای صنعت کشاورزی استفاده کرد.

سیستم انتقال فاضلاب صنعتی

به غیر از اینکه می توان لوله و اتصالات پلیکا را برای انتقال فاضلاب های خانگی مورد استفاده قرار داد، امکان استفاده از این لوله ها برای انتقال انواع فاضلاب های صنعتی نیز وجود دارد.

لوله و اتصالات پلیکا

لوله و اتصالات پلیکا

مزایای استفاده از لوله و اتصالات پلیکا در صنایع مختلف

لوله و اتصالات پلیکا به دلیل خواص مکانیکی مطلوبی که دارد، توانسته به یکی از بهترین لوله و اتصالات در صنایع مختلف تبدیل شود. در حال حاضر، این لوله و اتصالات برای صنایع مختلفی از جمله صنایع شیمیایی، صنایع پزشکی، ساختمان سازی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مزایای استفاده از این لوله و اتصالات در صنایع مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی. یکی از مهم ترین مزایای لوله و اتصالات از جنس پلیکا این است که می توانند در مقابل خوردگی مقاومت بسیار زیادی داشته باشند. این لوله ها در برابر فعل و انفعالات شیمیایی بسیار مقاوم هستند. به همین خاطر، می توانند به راحت تا سال ها طول عمر و دوام داشته باشند.
  • مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف شیمیایی. از دیگر مزایای استفاده از این لوله و اتصالات در صنایع مختلف، می توان به مقاومت بالای این لوله ها در برابر مواد شیمیایی و دمای بالا اشاره کرد. این لوله ها می توانند تا دمای 140 درجه فارنهایت مقاومت خوبی داشته باشند و هیچ آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد.
  • سبک وزن بودن. از دیگر مزایای لوله و اتصالات پلیکا، می توان به سبک بودن این لوله ها اشاره کرد. بنابراین، به راحتی می توان این لوله ها را از یک مکان به یک مکان دیگر منتقل کرد.
  • انعطاف پذیری بسیار خوب. لوله و اتصالات پلیکا دارای انعطاف پذیری خوبی هستند. به همین خاطر، دیرتر از دیگر انواع لوله های موجود در بازار دچار شکستگی و آسیب می شوند.
  • عایق در برابر حرارت و الکتریسیته. لوله و اتصالات پلیکا می توانند در برابر حرارت و الکتریسیته مقاومت خوبی از خودشان نشان دهند.

قیمت خرید انواع لوله پلیکا

قیمت لوله و اتصالات پلیکا بسته به نوع لوله و کیفیت آن متفاوت خواهد بود. بدیهی است که هر چقدر درجه سخی لوله پلیکا بیشتر باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. به طور مثال، لوله های قوی از لوله های نیمه قوی گران تر هستند. همچنین، هر چقدر سایز لوله پلیکا بیشتر باشد، قیمت بالاتری دارد. در هر صورت لازم است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت اتصالات و لوله های پلیکا از فروشگاه های معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید