لیست قیمت لوله گستر گلپایگان

لوله گستر گلپایگان در ایران به عنوان یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید اتصالات، لوله و اتصالات پلیکا و لوله پلی اتیلن فعالیت می‌کند، شناخته می‌شود. واقعیت این است که گلپایگان زیر مجموعه‌های متعددی در شهر گلپایگان دارد که تمام این زیر مجموعه‌ها در زمینه اتصالات و لوله‌های با کیفیت فعالیت می‌کنند. چنین عملکردی از شرکت گلپایگان باعث شده که بیشتر افراد، شهر گلپایگان را به عنوان مرکز تولید لوله و اتصالات با کیفیت بشناسند.

 لوله گستر گلپایگان یکی دیگر از زیر مجموعه‌های شرکت گلپایگان اصفهان است. این شرکت بیشتر از بیست سال عمر دارد  و توانسته در مدت کوتاهی اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان را به دست آورد. مشتریان و مصرف کنندگان نیز رابطه بسیار خوبی با این شرکت برقرار کرده اند. طوری که این شرکت بارها توسط سازمان‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نمایشگاه‌های داخلی مورد تحسین قرار گرفته است. این موضوع مشتری مداری شرکت را نشان می‌دهد.

برتری شرکت لوله گستر گلپایگان

شرکت لوله گستر گلپایگان یک واحد توسعه و تحقیق دارد. در این مجموعه، متخصصان، مهندسان، کارشناسان و افراد خلاق مشغول به کار هستند. این افراد ایده‌های متنوعی برای بهبود کیفیت محصولات دارند. این شرکت همچنین توانسته گواهینامه‌های مختلف استاندارد و کیفیت را از مراکز مختلف خارجی و داخلی دریافت کند. ضمن اینکه در حال حاضر نیز به عنوان یکی از با کیفیت ترین مراکز تولید اتصالات پلیکا ایران معرفی می‌شود.

شرکت لوله گستر گلپایگان محصولات متنوعی برای عرضه دارد. انواع کوپلینگ ترمزدار، انواع لوله پلی اتیلن مخصوص آبرسانی، انواع سه راه خم، سه راه دریچه و سه راه تبدیل با زوایای مختلف، انواع لوله های یو پی وی سی، لوله های پلی اتیلن گازی، لوله های پی وی سی مخصوص برق، انواع سه راه دریچه بازدید، انواع سیفون پایه دار، انواع تبدیل غیر هم مرکز، انواع موفه، انواع مسدود کننده، انواع شیر یکطرفه قفل دار، انواع شیر یکطرفه ساده، انواع کلاهک هواکش و غیره از جمله محصولات شرکت لوله گستر گلپایگان هستند.

محصولات شرکت با تنوع قابل توجهی از نظر قطر، ضخامت، اندازه، قیمت و غیره به بازار عرضه می‌شوند. شرکت‌های صنعتی با توجه به نیازی که دارند، محصولات ارائه شده در شرکت لوله گستر گلپایگان را انتخاب می‌کنند.

قیمت محصولات ارائه شده در شرکت لوله گستر گلپایگان

 قیمت محصولات شرکت لوله گستر گلپایگان نیز با توجه به استاندارد و کیفیتی که در تولید محصولات به کار گرفته شده، بسیار مناسب، مقرون به صرفه و اقتصادی است. این قیمت تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد. اول اینکه ضخامت، قطر، سایز و سایر ویژگی‌هایی که برای محصولات انتخاب می‌کنید، می‌تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. دوم اینکه نوسانات بازار اقتصادی نیز می‌‌تواند قیمت محصولات را افزایش دهد. به عنوان مثال اگر قیمت مواد اولیه به کار رفته در محصولات افزایش پیدا کند، طبیعتا قیمت نهایی محصولات نیز بالاتر می‌‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید