لیست قیمت آبان بسپار پارسیان

آخرین لیست قیمت آبان بسپار 1403 (جدیدترین)

در پایین این صفحه می توانید لیست قیمت محصولات آبان بسپار را ببینید. این لیست برای راحتی شما همیشه بروزرسانی می شود.










آیا شرکت آبان بسپار را می شناسید؟ با محصولات شرکت آبان بسپار چقدر آشنایی دارید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

درباره شرکت آبان بسپار:

شرکت آبان بسپار با هدف خودکفایی و برپایی علم و فناوری به جهت نیازهای زیربنایی نیشکر در دو موقعیت جغرافیایی و متشکل از چندین کارخانه در سال 1372 تاسیس و شروع به فعالیت نموده و از تولید کنندگان بنام کشور است. اکنون بعد از گذشت چند دهه، به سوی قلّه ای رهسپار شده که محصولات متنوع و باکیفیت اش، گره ای از مشکلات فاضلاب خوزستان و آبرسانی به مناطق را گشوده است.

این شرکت هم اکنون با برخورداری از کادری مجرب و توانا و مجهز بودن به بخش کنترل کیفیت و آزمایشگاه فراگیر، ضمن توانایی تولید محصولات متنوع امکان ارائه مشاوره، خدمات پس از فروش و خدمات فنی و مهندسی مانند جوشکاری، نصب و کارگذاری را داراست.

شرکت آبان بسپار در راستای ارتقای کیفی محصولات و خدمات فنی و مهندسی برای جلب رضایت مشتریان، انواع گواهینامه های استاندارد ملی ایران را کسب کرده است. این شرکت همواره از تیم های متخصص برای آنالیز و ارزیابی در حین تولید و پس از تولید محصولات استفاده کرده است.

شرکت آبان بسپار در ارتباط با سازندگان، شرکت های دارای دانش فنی و با بهره گرفتن از تیم متخصص بازرگانی، فروش، تولید، مونتاژ، کنترل کیفیت، آزمایشگاه و تحقیق و توسعۀ خود در رسیدن به اهداف خود بهره می گیرد.

محصولات تولیدی شرکت آبان بسپار:

محصولات تولیدی شرکت به شرح زیر، نقش مهمی در بهبود فرآیندهای آبرسانی، انتقال فاضلاب، زهکشی زمین های شور (نمک زدایی)، هدایت و کنترل آب در مزارع را دارا است.

لوله های پلی اتیلن سنگین:

پلی اتیلن ها خانواده ای از گرمانرم ها هستند که از روش پلیمریزاسیون گاز اتیلن به دست می آیند. این پلیمریزاسیون تحت فشار و دمای بالا و در حضور کاتالیست های فلزی انجام می شود. از این رو به آن ها لوله پلی اتیلن سنگین می گویند.

لوله های پلی اتیلن سنگین در زمینه وسیعی از خطوط لوله شهری، صنعتی، دریایی، حفاری، دفن زباله و کشاورزی به کار می روند. کاربرد مطلوب این دسته از لوله ها در موقعیت هایی مثل سطح زمین، حالت دفن شده در زیر زمین، شناور و سطوح زیر دریا آزمایش و به اثبات رسیده است.

شرکت آبان بسپار اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار است که سالانه حدود ۳۰۰۰ تن ظرفیت تولید دارد و در قطرهای ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر تهیه و تولید می شود . همچنین تولید کننده لوله پلی اتیلنی صاف فشار قوی به شکل اسپیرال با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰۰ تن با قطرهای ۳۰۰ تا ۱۶۰۰ میلیمتر است.

لوله های پلی اتیلن کرتیوب دار به دو صورت تک جداره و دوجداره با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰۰ تن در قطرهای ۳۰۰ تا ۱۶۰۰ میلیمتر تولید می شود و دارای کام و زبانه با سیم الکتروفیوژن یا واشر است.

برای مشاهده لیست قیمت لوله پلی اتیلن و لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن می توانید روی این لینک ها کلیک کنید.

لوله های زهکشی پی وی سی:

برای خارج کردن آب های زیرزمینی و آب های سطحی، بواسطه پمپاژ کردن آب را به اصطلاح زهکشی می گویند.

لوله زهکشی معمولا برای خارج کردن آب های اضافی از یک سطح و معبر زمینی مشخص، مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد لوله زهکش در دو نوع مشخص انجام می گیرد یکی در صنعت عمران و ساخت و ساز مورد استفاده است و برای خارج کردن آب های اضافی از مسیر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. روش دوم در زمینه کنترل سطح میزان آب در مزارع کشاورزی برای کنترل کردن مواد معدنی موجود در خاک مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت آبان بسپار از بزرگترین تولیدکنندگان لوله زهکشی پی وی سی است که تولید آن ها همراه با پوشش فیلتر مصنوعی و بدون آن انجام می گیرد و ظرفیت تولید سالانه آن ۵۲۰۰ تن در دو قطر ۱۰۰ و ۱۲۵ میلیمتراست.

این شرکت در سطح کشور، دارای نشان استاندارد ملی 7669 به جهت تولید لوله های زهکش است و دارای گواهینامه خود اظهاری بر اساس استاندارد 7090 MEN جهت لوله های زهکش با فیلتر مصنوعی می باشد.

سازه های بتنی پیش ساخته:

استفاده از بتن پیش ساخته به عنوان یکی از راه کارهای بهینه کردن اجرا در صنعت ساختمان به بیش از صد سال پیش باز می گردد. استفاده از سازه های پیش ساخته بتنی مزایای فراوانی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سرعت بالا در اجرای سازه، کاهش هزینه های ساخت، کیفیت بالای قطعات، امکان انبار کردن قطعات، قابلیت اجرا در شرایط سخت جوی و…

شرکت آبان بسپار از بزرگترین تولیدکنندگان انواع سازه های بتنی و بتن آماده است. کارخانه ساخت بتن آبان بسپار مجهز به سیستم بخار است و دارای نشان استاندارد ملی 6044 می باشد.

لوله های پلی اتیلن سبک:

لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله های مورد استفاده در صنعت است. از ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا نسبت به سایر لوله ها در بازار اشاره کرد و بسیار پر مصرف است و در اکثر پروژه ها کاربرد دارد.

شرکت آبان بسپار از بزرگترین تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن سبک آبیاری تاشو است که با ظرفیت تولید سالانه ۱۶۰۰ تن فعالیت دارد و لوله های خود را در قطرهای ۸ تا ۳۰ اینچ تولید می کند. البته این شرکت انواع رابط های پلی اتیلن و شیرهای پلاستیکی را نیز تولید می کند.

کیسه های پلاستیکی صنعتی:

شرکت آبان بسپار تولید کننده انواع کیسه های پلاستیکی پلی پروپیلنی در اندازه های متفاوت است که ظرفیت تولید سالانه آن حدود 1800 تن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید