لیست قیمت الوند مکش

آخرین لیست قیمت محصولات الوند مکش 1403 (جدید)




الوند مکش، از سال ۱۳۸۰ به صورت رسمی و با استفاده از کادر مجرب و متخصص، در زمینه تولید تجهیزات آبیاری تحت فشار فعالیت می‌کند. این شرکت با شعار تنها صنایعی قادر به حیات خواهند بود که خود را با آخرین تکنولوژی روز مجهز و تولیدات خود را بر پایه آن استوار نمایند، به دنبال تحقق این هدف بلند پرواز خود است. با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، این شرکت تلاش می‌کند تا تولیدات خود را به بهترین شکل ممکن و با کیفیت عالی به بازار عرضه کند. با تکیه بر کارکنان متخصص و دانش فنی قدرتمند خود، این شرکت در صنعت تجهیزات آبیاری تحت فشار به یکی از برترین شرکت‌ها تبدیل شده است.

استانداردهای الوند مکش

محصولات الوند مکش با برخورداری از استانداردهای بین المللی و تاییدیه‌های مهم، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در صنعت کشاورزی شناخته می‌شوند. این استانداردها شامل تاییدیه مرکز تست و آزمون ماشین آلات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، تاییدیه مرکز بهبود وتوسعه روشهای آبیاری وزارت جهاد کشاورزی، ایزو ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت، ایزو ۱۴۰۰۱ سیستم مدیریت زیست محیطی و ایزو ۱۸۰۰۱ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی هستند. علاوه بر این، محصولات الوند مکش با داشتن نشان CE TUV بین المللی، قابلیت صادرات به بازارهای خارجی را دارند. استفاده از محصولات الوند مکش، علاوه بر بهبود عملکرد ماشین آلات کشاورزی، به حفظ محیط زیست و بهداشت کارکنان نیز کمک می‌کند.

شرکت الوند مکش با برخورداری از قدرت مانور بالا، راندمان بالا و سهولت سرویس، به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات آبیاری تحت فشار در بازار شناخته شده است. پرتابه‌های آب با شدت و کیفیت بالا و طول عمر عالی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که الوند مکش در محصولات خود دارا می‌باشد. به علاوه، رضایت بالای مصرف‌کنندگان از محصولات الوند مکش، به دلیل کیفیت بالا و عملکرد مطلوب، نشان از اعتماد مشتریان به این شرکت می‌دهد. به طور کلی، الوند مکش به عنوان یک شرکت معتبر و با سابقه، با بهبود روز افزون کیفیت محصولات خود، توانسته است جایگاه برجسته‌ای در بازار تجهیزات آبیاری تحت فشار کسب کند.

قیمت الوند مکش

الوند مکش، به دلیل کیفیت بالای محصولات و خصوصیات فوق العاده‌ی طراحی و کاربری، قیمتی مناسب تر نسبت به برندهای دیگر دارد. با مقایسه ویژگی‌های محصولات آبیاری الوند مکش با دیگر شرکت‌ها، به راحتی می‌توانید این موضوع را مشاهده کنید. همچنین، تمامی محصولات الوند مکش دارای گارانتی و اصالت کالا هستند. گواهینامه‌های محصولات ما از معتبرترین آزمایشگاه‌های روز کشور و دنیا قابل مشاهده هستند و خدمات پس از فروش ما نیز همواره در خدمت شماست.

نتیجه گیری

روش آبیاری قطره‌ای به عنوان جدیدترین روش آبیاری کشاورزی در ایران و جهان شناخته شده است. این روش باعث بهینه سازی مصرف آب و افزایش راندمان در تولید محصولات کشاورزی می‌گردد. در این روش، آب به صورت چکان و دریپرها مستقیماً به ریشه گیاهان تحویل داده می‌شود و این موجب صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بازده محصولات می‌شود.

شرکت الوند مکش با تولید اتصالات و تجهیزات آبیاری قطره ای با استفاده از تکنولوژی روز و علم بروز به عنوان پیشگام در این حوزه فعالیت می‌کند. با هدف تحقق آینده‌ای پایدار و تولیدی روشن، این شرکت با ارائه بهترین تجهیزات آبیاری قطره ای، به بهبود روش آبیاری کشاورزی و افزایش بازده محصولات کمک می‌کند.

آیا به دنبال بهترین محصولات آبیاری هستید؟ آیا به دنبال یک شریک قابل اعتماد برای خرید محصولات کشاورزی هستید؟ با تکنوپایپ تماس بگیرید و به بهترین محصولات الوند مکش دست پیدا کنید. با تکنوپایپ، به بهترین تجربه خرید از نمایندگی معتبر الوند مکش دست یابید. تماس بگیرید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید