لیست قیمت انهار اتصال




3

در بالا همین صفحه می‌توانید آخرین لیست قیمت انهار اتصال 1403 (جدیدترین) را مشاهده کنید این لیست قیمت همیشه بروزرسانی می‌شود.

شرکت انهار اتصال:

آیا شرکت انهاراتصال را می‌شناسید؟ با محصولات شرکت انهاراتصال چقدر آشنایی دارید؟ در مورد نمایندگی‌های شرکت انهاراتصال چه می‌دانید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با شرکت انهاراتصال:

شرکت انهار حیات کرمان با هدف تولید انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن در خرداد ماه سال 1383 در شهرک صنعتی خضراء کرمان با بهره برداری از پنج خط تولید انواع لوله‌های پلی اتیلن جهت مصرف آبرسانی، گازرسانی، کشاورزی و فاضلابی پای در عرصه تولید نهاده است.

این شرکت با تجهیز زیرساخت‌های لازم، ظرف مدت کوتاهی به یکی از تولیدکنندگان مطرح در صنعت لوله پلی اتیلن تبدیل گردید. شرکت انهار حیات کرمان اقدام به تاسیس شرکت تولیدی انهار اتصال به منظور تولید انواع لوله‌های گازرسانی و اتصالات الکتروفیوژن اقدام کرده.

شرکت انهاراتصال در راستای ارتقای کیفی محصولات و خدمات فنی و مهندسی برای جلب رضایت مشتریان، انواع گواهینامه‌های استاندارد ملی ایران را کسب کرده است. این شرکت همواره از تیم‌های متخصص برای آنالیز و ارزیابی در حین تولید و پس از تولید محصولات استفاده کرده است.

محصولات شرکت انهاراتصال

شرکت انهار حیات کرمان با خطوط تولید مختلفی که دارد و همچنین با به کارگیری نیروهای برجسته می‌تواند محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار کند. هر یک از این محصولات با کیفیت‌های بسیار خوبی عرضه می‌شوند که با رقبای داخلی و خارجی خود رقابت می‌کنند. در ادامه به شرح برخی از این محصولات می پردازیم:

لوله‌های آبرسانی:

این لوله‌ها  از اصلی‌ترین محصولات در سیستم‌های آبرسانی و فاضلابی در صنعت ساختمان است. جنس استفاده شده برای ساخت لوله و اتصالات آبرسانی بسیار مقاوم بوده و از جنس پلی اتیلن است. لوله‌های آبرسانی انواع مختلفی دارد که در موقعیت‌های مختلف بر مبنای نوع کارایی که دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت انهار با رعایت استانداردهای لازم  جزو تولید کنندگان برتر لوله‌های آبرسانی پلی‌اتیلنی در کشور محسوب می‌شود‌. این محصولات مطابق با استانداردهای DIN 8074 آلمان و INSO 14427  ایران بهره می‌برد. این واحد صنعتی می‌تواند لوله‌های آب رسانی را با سایزهای ۲۰ الی ۱۰۰۰ میلیمتر و در رده‌های فشاری متنوع تولید کند.

 لوله‌های آبیاری قطره‌ای:

استفاده از آبیاری و لوله‌کشی قطره‌ای امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. چرا که این روش می‌تواند مزیت‌های متعددی داشته باشد و در مصرف بهینه آب نقش ویژه‌ای داشته باشد. این نوع آبیاری می‌تواند با روش‌های مختلفی همچون آبیاری قطره‌ای زیرسطحی، آبیاری قطره‌ای به روش نواری یا تیپ و آبیاری قطره‌ای یکطرفه انجام شود. در همه این موارد استفاده از لوله‌های آبیاری نقش مهمی دارد و کیفیت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

شرکت انهار دارای کسب رتبه ‌A از دفتر توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد و با دارا بودن استاندارد 7607 و ایزو 8779 که از جمله استانداردهای مورد نیاز برای تضمین کیفیت ساخت است، باعث شده است که این مجموعه بتواند طی سالیان متمادی لوله‌های آبیاری جانبی را با فشارهای مختلف تولید کند.

لوله گازرسانی:

لوله گازی به لوله‌ای از جنس فولاد یا پلی اتیلن گفته می‌شود که برای انتقال گاز از محل پالایشگاه تا ایستگاه افت فشار گاز در ورودی شهرها جهت توزیع کاربرد دارد. لوله‌های پلی اتیلن گازی با بیشترین دقت و استفاده از مواد خودرنگ با گرید PE100 تولید می‌شود.

 لوله‌های پلی اتیلن گازی با توجه به حساسیت و نوع سیال داخل لوله که گاز است. باید دارای استانداردهای متفاوتی باشد. شرکت انهار از سوی شرکت ملی گاز ایران در رتبه یک شرکت‌های تولید کننده لوله پلی‌اتیلن گازرسانی قرار گرفته است و موفق به کسب مجوزهای تولید لوله‌های گازرسانی شده است.

اتصالات الکتروفیوژن:

اتصالات الکتروفیوژن به نوع خاصی از جوشکاری گفته می‌شود که برای اتصال بین دو لوله پلی اتیلن بکار می‌رود.

اتصالات الکتروفیوژن مقاومت و استحکام بیشتری نسبت به جوشکاری معمولی دارد و جزو رایج‌ترین و مناسب‌ترین نوع اتصالات لوله‌های پلی اتیلن به ویژه در بخش گازرسانی است.

شرکت انهار دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی اتصالات الکتروفیوژن می‌باشد.

اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن:

یکی از مهم ترین مزایای لوله‌های پلی اتیلن در مقایسه با سایر انواع لوله، قابلیت اتصال آسان آن است. انواع اتصالات پلی‌اتیلن شامل اتصالات پیچی یا دنده‌ای، اتصالات جوشی فشار قوی، اتصالات گازی، اتصالات فلنجی، اتصالات آبیاری قطره‌ای و اتصالات فاضلابی است.

شرکت انهار از بزرگترین تولید کنندگان اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن با بالاترین کیفیت است و دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری جهت تولید لوله‌های پلی اتیلن، تاییدیه شرکت ملی گاز ایران جهت تولید لوله‌ها و اتصالات پلی اتیلن را دارا می‌باشد.

نمایندگی‌های شرکت انهاراتصال:

شرکت انهاراتصال در سال‌های اخیر با افزایش ظرفیت تولید و با استفاده از نیروهای متخصص، توانسته با تولید محصولات و لوله و اتصالات پلی اتیلن با کیفیت و دقیق، یکی از برترین تولیدکنندگان ایرانی باشد. تکنوپایپ نماینده فروش محصولات انهار اتصال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید