لیست قیمت ایزی پایپ







در این صفحه شما می‌توانید آخرین لیست قیمت لوله و اتصالات پنج لایه ایزی پایپ را که همیشه به‌روزرسانی می‌شود را مشاهده کنید. در صورتی که شما در بین برندهای مختلف تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه هنوز تصمیم خود را برای خریدن نگرفته اید پیشنهاد ما ایزی پایپ است.

کارخانه ایزی پایپ در سال ۱۳۹۰ با واردات لوله و اتصالات فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۹۳ برای رفع نیاز داخلی کشور به لوله و اتصالات پنج لایه خط تولید این محصولات را راه اندازی کرد. بهتر است بدانید که ایزی پایپ از اولین تولیدکنندگان لوله و اتصالات پنج لایه و همچنین از با کیفیت ترین آنها است. 

ساختار لوله‌های پنج لایه ایزی پایپ از داخل به خارج به این شکل است که در اولین لایه داخلی ترین لایه آن است لایه پلیمری نوع PERT ، PEX و پلی اتیلن سنگین می‌باشد. لایه‌های بعدی به ترتیب لایه چسب واسط، لایه آلومینیومی، لایه چسب واسط و لایه پلیمری خارجی است.

نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که لوله‌هایی که لایه داخلی آن‌ها از جنس PEX یا PERT است برای عبور آب سرد و گرم مناسب بوده و لوله‌هایی که لایه داخلی آنها از جنس لوله پلی اتیلن سنگین است تنها برای عبور آب سرد مناسب است. 

ایزی پایپ لوله‌هایی از سایز ۱۶ تا ۶۳ میلیمتر تولید می‌کند. برای آگاهی از قیمت آنها می‌توانید به لیست قیمت این برند مراجعه کنید. 

تمام اتصالات ایزی پایپ با روکشی از نیکل پوشانده شده است و جنس آنها از آلیاژ برنج مرغوب که درصد میزان سب آن کمتر از دو درصد است ساخته شده است. تمام محصولات توسط دستگاه‌های کاملا اتوماتیک تولید می‌شوند و به همین دلیل کیفیت آنها بسیار بالا بوده و تمامی استانداردهای لازم را دارا می‌باشند.

برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید قیمت محصولات ایزی پایپ را با سایر برندهای تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید