لیست قیمت تک ستاره گلپایگان











در این صفحه شما آخرین لیست قیمت تک ستاره گلپایگان را مشاهده می‌کنید. لیست قیمت همیشه به روز رسانی می‌شود پس با خیالی راحت قیمت‌ها را مشاهده و خرید خود را انجام دهید. کارخانه تک ستاره در شهر گلپایگان واقع شده است به جرات می‌توان گفت یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی استان اصفهان است.

تک ستاره گلپایگان در سال ۱۳۸۲ خورشیدی شروع به فعالیت کرد. در ابتدا محصولاتی همچون لوله و اتصالات پلیکا را تولید می‌کرد که به مرور زمان فعالیت خود را گسترش داد و شروع به تولید لوله پلی اتیلن و همچنین اتصالات پلی اتیلن کرد.

محصولات تک ستاره گلپایگان سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست دارند در سال‌های گذشته این کارخانه تحقیقات زیادی در این زمینه انجام داده است. این شرکت موفق شده است یکی از واحدهای تولیدی مطرح در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده تبدیل شود و این بدان دلیل است که علاوه بر دارا بودن استانداردهای ملی و بین المللی محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردارند.

شرکت تک ستاره گلپایگان فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۲ شروع کرد. این شرکت در طی پروسه فعالیت خود بر روی عملکرد متخصصان داخلی متمرکز بود. به همین خاطر توانست تولیدات قابل ‌توجهی همچون لوله و اتصالات پلیکا را عرضه کند. با گذشت زمان تغییرات قابل توجهی در شرکت تک ستاره گلپایگان به وجود آمد. این شرکت از نظر مساحت و تولیدات گسترش پیدا کرد و به همین خاطر به زیرمجموعه‌های مختلف تقسیم شد.

لوله و اتصالات پلی اتیلن تک ستاره گلپایگان از جمله مراکزی بودند که به عنوان زیر مجموعه شرکت بزرگ گلپایگان مشغول فعالیت شدند. این شرکت در حال حاضر از واحدهای تولیدی بزرگ و ممتاز استان اصفهان می‌باشد و در شهر گلپایگان قرار دارد.

شرکت تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن تک ستاره گلپایگان در سال‌های اخیر به تولید محصولات سازگار با محیط زیست روی آورده و تمرکز زیادی بر روی محصولات دارد. این موضوع توسط شرکت تک ستاره گلپایگان به شکل مستمر در قالب سمینارها و همایش‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته و همچنین روش‌هایی نیز برای بهبود کیفیت محصولات مدنظر قرار گرفته است.

تک ستاره گلپایگان، همواره به استانداردهای داخلی و بین المللی توجه زیادی داشته و آنها را در تولید و ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. به همین خاطر به یک برند مطمئن و معتبر کیفیتی در زمینه ساخت و تولید اتصالات و لوله پلیکا تبدیل شده است. مصرف کنندگان نیز از عملکرد و تولیدات این شرکت رضایت بسیاری دارند و آن را به عنوان بهترین واحد حمایت کننده از حقوق مصرف کننده معرفی می‌کنند.

قیمت محصولات شرکت تک ستاره گلپایگان

قیمت این محصولات با توجه به اندازه و قطری که سفارش می‌دهید و ضخامتی که انتخاب می‌کنید، جنس اتصالات و لوله‌های انتخابی و همچنین تعداد خرید، تعیین خواهد شد. هر چه قطر و ضخامت انتخابی شما برای محصول بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت محصول هم افزایش پیدا می‌کند. استانداردهای بین المللی و ملی نیز می‌توانند قیمت محصولات گلپایگان را بالاتر ببرند. چون این استانداردها، کیفیت محصولات را افزایش می‌دهند. همچنین عمر و دوام محصولات را بیشتر می‌کنند. کاربران و شرکت‌های صنعتی با توجه به نیازی که دارند، نوع محصولات، سایز، قطر، ضخامت و… محصولات شرکت تک ستاره گلپایگان را سفارش می‌دهند.

محصولات تک ستاره گلپایگان

شرکت تک ستاره گلپایگان لوله‌های پی وی سی را در قطر و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند. این لوله‌ها جزء مهم ترین محصولات شرکت گلپایگان به حساب می‌آیند. شیر خودکار، زانوی مساوی پیچی، طراحی انواع تبدیل و درپوش اورینگ کمربند، شیر انشعاب، سه راهی دریچه بازدید، فلنج و بست انتهایی از جمله محصولاتی هستند که در شرکت گلپایگان طراحی و تولید می‌شوند. برای اینکه بتوانید محصولات شرکت گلپایگان را به شکل مناسبی خرید کنید، باید اطلاعات محصول مثل ضخامت، قطر، ابعاد، تعداد و غیره را برای هر سفارش مشخص کنید.

  • لوله پلیکا
  • درپوش پلیکا
  • تبدیل پلیکا
  • فلنج پلیکا
  • سه راهی پلیکا
  • سه راهی دریچه بازدید پلیکا
  • بست انتهایی پلیکا
  • زانو مساوی پیچی پلیکا
  • اورینگ کمربند پلیکا
  • شیر خودکار پلیکا
  • شیر انشعاب پلیکا

در این لیست قیمت برای هر محصول ابعاد، ضخامت، قطر و قیمت هر کدام آمده است. برای دریافت مشاوره و خرید محصول با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همچنین شما می‌توانید قیمت‌های این برند را با لیست قیمت پلیمر گلپایگان و لیست قیمت لوله گستر گلپایگان مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید