لیست قیمت نیوفلکس












نیوفلکس یک برند در زمینه تولید و ساخت انواع اتصالات و لوله های فاضلابی می باشد. این لوله ها با رعایت استانداردهای بین المللی و ملی طراحی شده اند. به همین خاطر می توانند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. اتصالات و لوله های فاضلابی برند نیوفلکس از نوع پوش فیت هستند. همین موضوع تولیدات این برند را از دیگر برندها متفاوت می کند. واقعیت این است که با پیشرفت قابل توجه تکنولوژی، صنایع مختلف در ساختار دچار تغییر و تحول وسیع شدند. لوله های فاضلاب نیز از مواردی بودند که دچار تغییرات گسترده شدند و به شکل پوش فیت وارد بازار شدند.

نحوه تولید لوله پوش فیت نیوفلکس

متخصصان و کارشناسان بسیاری در زمینه انواع اتصالات و لوله های فاضلابی فعالیت می کردند. این متخصصان، در انتهای قرن بیستم میلادی، تنوع عظیم و گسترده ای را در سیستم لوله کشی فاضلاب شهری و ساختمانی  به وجود آوردند. این سیستم اجرایی جدید نسبت به سیستم های قبلی که در فاضلاب شهری و ساختمانی به کار گرفته می شدند، کاربردی تر است و محدودیتهای قبل را ندارد. ضمن اینکه این سیستم جدید، امتیازهای متفاوتی را به کاربران ارائه می کند. نخستین بار سیستم طراحی جدید برای لوله کشی ساختمانی و فاضلاب شهری، توسط یک شرکت بریتانیایی  طراحی و تولید شد. این تولید به شکل عمده انجام شد.

مشخصات سیستم پوش فیت نیوفلکس

سیستم پوش فیت برند نیوفلکس، با مشخصات خاصی معرفی می شود. در این نوع سیستم، اتصالات و لوله ها سوکت دارند. حلقه آب بندی سیستم در داخل این سوکت ها جای می گیرند. در نتیجه می توان به راحتی قسمت انتهایی بدون سوکت را تنها با کمی فشار به داخل اتصال بعدی یا سوکت لوله وارد کرد. این خاصیت نصب باعث شده که چنین سیستمی به عنوان سیستم پوش فیت نامگذاری شود. در واقع لوله و اتصالاتی که به عنوان پوش فیت معرفی می شوند، یک سوکت دارند که این سوکت با فشار کمی به لوله بعدی متصل می شود. در این نوع سیستم، نیازی به استفاده از اتصالات دیگر نیست. برای تولید و ساخت لوله های  پوش فیت نیز از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شده است.

لوله های برند نیوفلکس در مقابل مواد اسیدی، بازی، مواد شیمیایی، فشار و ضربه مقاومت دارند. این مقاومت در سیستم های فاضلابی اهمیت بسیاری دارد.

این لوله ها می توانند به تمامی لوله ها با جنس و متریال مختلف متصل شوند.

امتیازات لوله های پوش فیت برند نیوفلکس

  • لوله های پوش فیت برند نیوفلکس وزن کمی دارند و به راحتی جابجا می شوند.
  • این لوله ها از نشت آب جلوگیری می کنند.
  • لوله های پوش فیت بر اساس استانداردDIN 8078 تولید شده اند و در برابر مواد شیمیایی تغییری ندارند.
  • آن ها برای اتصال مانند لوله های پلی اتیلن نیازی به جوش دادن یا مانند لوله های پی وی سی نیاز به حرارت و چسب ندارند.
  • لوله های PUSH FIT از انتقال آتش جلوگیری می کنند.
  • آن ها در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارند.

برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. تکنوپایپ نماینده فروش محصولات نیوفلکس با مناسب ترین قیمت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید