لیست قیمت ویسپار







آخرین لیست قیمت ویسپار 1403 (جدیدترین)

در پایین این صفحه می‌توانید لیست قیمت محصولات ویسپار را ببینید. این لیست برای راحتی شما همیشه بروزرسانی می‌شود. پس با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید. برای مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

آیا با شرکت ویسپار آشنایی دارید؟ محصولات شرکت ویسپار را چقدرمی‌شناسید؟ در مورد نمایندگی‌های شرکت ویسپار چه می‌دانید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با شرکت ویسپار:

گروه صنعتی پایا بسپار آریا، تولید کننده محصولات تخصصی آبیاری با برند تجاری ویسپار، یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های تولید اتصالات پلیمری در ایران است. این شرکت با کادری متخصّص و امکانات و تجهیزات کامل خود با بیش از پانزده سال تجربه موفق، پیشگام در صنعت آبیاری ایران است.

از مهمترین مولفه‌های نفوذ در بازارهای جهانی، کیفیت محصولات می‌باشد. طی سال‌های گذشته، شرکت ویسپار در ارتباط با سازندگان، شرکت‌های دارای دانش فنی و با بهره گرفتن از تیم متخصص بازرگانی، فروش، تولید، مونتاژ، کنترل کیفیت، آزمایشگاه و تحقیق و توسعۀ خود در رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرد.

شرکت ویسپار با اخذ استانداردهای ملی و بین‌المللی محصولات، باعث شده است که در بخش تولید تجهیزات آبیاری، باعث ارتقاء کیفیت و قرار گرفتن تولیدات ویسپار در راس محصولات تولیدی لوله پلی اتیلن در ایران گردد.

گروه‌بندی محصولات ویسپار:

تجهیزات آبیاری قطره‌ای:

آبیاری قطره‌ای نوعی آبیاری موضعی یا میکرو است که در آن، آب را با فشار کم از روزنه یا تجهیزاتی به نام قطره چکان به ریشه گیاهان می‌رساند. در این روش آب به آهستگی در پای گیاه ریخته شده که موجب صرفه‌جویی و افزایش بازدهی آبیاری می‌گردد.

تجهیزات مورد نیاز برای سیستم آبیاری قطره‌ای شامل این موارد می‌شود: پمپ یا منبع آب تحت فشار، فیلتراسیون، تانک کود، سیستم بک واش، شیر کنترل فشار، لوله اصلی، لوله آبرسانی، لوله‌های جانبی یا لوله‌های فرعی، قطره‌چکان‌ها، اسپریرهای کوچک و یا لوله‌های آبیاری قطره‌ای

قطره چکان:

انتخاب قطره‌چکان مهم‌ترین کاری است که در یک شبکه آبیاری قطره‌ای باید انجام شود. انتخاب صحیح آن باعث می‌شود که صدمات ناشی از مسدود شدن مجراها در اثر گرفتگی وهزینه‌های نگهداری به مقدار قابل توجهی کاهش یابد.

شیر انشعاب:

برای گرفتن انشعاب از لوله اصلی پلی اتیلن به لوله پلی اتیلن آبیاری قطره‌ای و یا لوله تیپ استفاده می‌شود. شیر آلات پلیمری از جنس پلی پروپیلن کوپلیمر مرتبط با لوله‌های پلی‌اتیلن می‌باشد.

از مزیت‌های شیر انشعاب پلی اتیلن می‌توان به مقاومت در برابر حرارت و برودت، مقاومت به مواد خورنده، مقاوم در برابر پوسیدگی، نصب آسان و هزینه کم اشاره کرد.

تجهیزات آبیاری بارانی:

آبیاری بارانی یکی از روش‌های نوین آبیاری در کشاورزی است که به مصرف بهینه و بهره‌وری بیشتر از منابع آبی کمک ‌کرده و آب مورد نیاز گیاه را به نحوی مطلوب در اختیار آن قرار دهد.

از مزایای تجهیزات آبیاری بارانی می‌توان به کیفیت و استحکام بالا، دارا بودن قطعات یدکی و قابلیت تعویض قطعات، مقاومت در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی، طول عمر بالا اشاره کرد.

لی‌فلت و اتصالات لی فلت:

لوله‌های انعطاف پذیر، هیدروفلکس، هیدروفلوم یا همان لی‌فلت، لوله‌هایی از جنس پی وی سی یا پلی اتیلن است که با الیاف پلی‌استر مستحکم شده‌اند. لوله‌های انعطاف پذیر ویسپار فلت، کاربردی کاملا مشابه با لوله‌های معمولی دارند که در آبیاری و کشاورزی نیز استفاده می‌شود.

لوله و اتصالات UPVC:

لوله UPVC به دلیل ماهیت غیر فلزی آن کاملا به همه اشکال خوردگی مقاوم است. به دلیل اینکه از مواد بی‌مزه و بی‌بو برای ساخت آن استفاده شده است، هیچ اثری بر روی مایعات به جای نمی‌گذارد و بطور گسترده برای حمل تقریبا تمامی مایعات استفاده می‌شود.

اتصالات رزوه‌ای UPVC:

لوله و اتصالات UPVC رزوه ای در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است. این محصولات از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که باعث شده تا جایگزین اتصالات فلزی شود. اتصالات پلیمری رزوه ای انواع مختلفی دارد که بستگی به کاربردی که دارد، در سیستم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیرآلات پلیمری:

شیر آلات پلیمری برای قطع و وصل مسیر جریان سیال در شبکه‌های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. چند نوع شیر وجود دارد که شیرآلات پلیمری متداولترین آن‌ها است.

شیر توپی پلیمری:

شیر توپی یکی از پرکاربردترین انواع شیرهای صنعتی است. شیر توپی پلیمری از پی وی سی ساخته شده که مقاوم به ضربه بوده و دارای خواص مکانیکی بسیار زیادی است.

شیرآلات صنعتی:

شیرآلات صنعتی یا ولو که به آن شیر یا شیرآلات گفته می‌شود، تجهیز مکانیکی است که در سیستم‌های لوله کشی برای قطع و وصل کامل جریان و برای تنظیم (دما و فشار و جریان سیال و سطح مایعات) و ایمنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی‌های شرکت ویسپار:

گروه صنعتی پایا بسپار آریا تولیدکننده تجهیزات آبیاری با برند تجاری ویسپار می‌باشد. ویسپار با ارائه سبد جامعی از محصولات تخصصی آبیاری، با بیش از پانزده سال تجربه موفق، پیشگام در صنعت آبیاری ایران است.

شرکت ویسپار به اطلاع می‌رساند، شرکت پایا بسپار آریا، جهت توسعه بیشتر فعالیت خود در اقصی نقاط کشور عزیزمان، از کلیه استان‌ها، نمایندگی فعال می‌پذیرد. متقاضیان جهت ارائه درخواست خود می‌توانند، فرم پذیرش نمایندگی را که در سایت شرکت ویسپار است تکمیل نمایند.همکاران ما در واحد نمایندگی فروش، پس از بررسی درخواست، با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید