لیست قیمت وینو پلاستیک












آخرین لیست قیمت وینو پلاستیک 1402 (جدیدترین)

در پایین این صفحه می‌توانید لیست قیمت محصولات وینو پلاستیک را ببینید. این لیست برای راحتی شما همیشه بروزرسانی می‌شود.

آیا با شرکت وینو پلاستیک آشنایی دارید؟ محصولات شرکت وینو پلاستیک را چقدر می‌شناسید؟ در مورد نمایندگی‌های شرکت وینو پلاستیک چه می‌دانید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

شرکت تولیدی وینو پلاستیک یکی از شرکتهای فعال در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری در ایران است. شرکت تولیدی وینوپلاستیک در سال ۱۳۵۸ با تکیه بر دانش، تجربه و پشتکار نیروهای جوان و متخصص خود به منظور تولید محصولاتی با کیفیت عالی و مطابق با نیازهای مشتریان پا به عرصه صنعت نهاد و به تولید لوله و اتصالات پلیمری در کشور پرداخت.

شرکت وینو پلاستیک اولین تولید کننده لوله‌های سایز بالای پی‌وی‌سی سخت در کشوراست و اولین و تنها تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری با گستره وسیعی به اندازه‌های ۱۶ تا ۱۲۰۰ میلیمتر است که سیستم اتصالات آن به دو صورت چسبی و اورینگی است.

شرکت وینو پلاستیک در راستای ارتقای کیفی محصولات و خدمات فنی و مهندسی برای جلب رضایت مشتریان، انواع گواهینامه‌های استاندارد ملی ایران را کسب کرده است. این شرکت همواره از تیم‌های متخصص برای آنالیز و ارزیابی در حین تولید و پس از تولید محصولات استفاده کرده است.

محصولات شرکت وینو پلاستیک:

شرکت وینوپلاستیک هم اکنون بزرگترین صادرکننده لوله و اتصالات UPVC کشور است و در زمینه تامین لوله و اتصالات شبکه‌های آب و فاضلاب کشور نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. در ادامه به معرفی تعدادی از محصولات این شرکت می‌پردازیم:

پروفیل سقفی ساینو:

تکنیک‌ مهندسی به کار رفته در طراحی پروفیل سقفی ساینو باعث شده است که بهترین نوع سایبان در امر محافظت از وسایل نقلیه شما باشد. همچنین طراحی شفاف این محصول زیبایی خاصی را به محیط پیرامون شما می‌ببخشد.

طراحی پروفیل سقفی ساینو به گونه‌ای است که شیارهای به کار رفته در ناحیه اتصال پروفیل‌ها باعث استحکام هرچه بیشتر محصول و جلوگیری از آسیب ساینو در هنگام سرما و یخ‌زدگی می‌شود، همچنین پیچ‌های فیکس ‌کننده آن به دلیل دوری از محیط با مشکل زنگ‌زدگی در شرایط مرطوب روبرو نخواهند شد.

لوله برق خم گرم و خم سرد:

کاربرد لوله برق خم سرد و گرم برای محافظت از سیم‌های فشار قوی و ضعیف است و لوله های خم گرم از جنس پی وی سی است. این دو لوله کاربرد یکسان دارند و تفاوت این دو لوله برق خم گرم و خم سرد در نوع شکل گیری و خم شدن آن‌ها است.

برای خم کردن لوله برق خم سرد باید از یک فنر در داخل آن استفاده کرد و نیازی به حرارت ندارد. اما در لوله برق خم گرم عمل خم شدن ابتدا باید با حرارت انجام شود تا لوله برق نشکند.

لوله استخری وینو هیدروپول:

بیشتر لوله‌کشی استخر در زیر زمین مدفون است، حتی یک نشت کوچک و ناچیز در لوله‌ها می‌تواند صدماتی اساسی به سیستم کلی وارد سازد و ترمیم آن مطمئنا بسیار هزینه‌بر خواهد بود. لوله وینو هیدروپول از یو پی وی سی تحت فشار و با استفاده از جدیدترین ماشین‌آلات ساخته می‌شود.

لوله استخری وینو هیدروپول مقاومت شیمیایی بسیار بالای در برابر مواد پاک‌کننده مانند کلر دارد. آب استخر همواره نیاز به پاکسازی دارد و از همین رو باید از لوله‌هایی استفاده کنید که با موادی نظیر کلر واکنش نشان ندهند. این لوله‌ها همچنین کاملا ضد رسوب است و با خوردگی بسیار کمی همراه می‌باشد.

لوله فشاری و سایز بزرگ:

توسعه لوله فشاری یا لوله سایز بزرگ یکی از پیشرفت‌های مهم در زمینه انتقال فاضلاب شهری است که روند اجرای کار را بسیار ساده‌ کرده است.

این لوله‌ها اغلب از موادی بادوام مانند یو پی وی سی ساخته می‌شود و عمر مفید لوله‌کشی مناطق را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. از کاربردهای آن‌ها می‌توان به موارد زیراشاره کرد:

  • انتقال آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی
  • انتقال گاز مایع و الزامات ایمنی از جمله عایق‌بندی سیستم لوله‌کشی
  • انتقال فاضلاب در مناطق مختلف و الزامات مربوط به مقاومت سیستم لوله‌کشی در برابر مواد شیمیایی

لوله و اتصالات UPVC:

رنگ لوله و اتصالات فاضلاب ساختمانی به رنگ سفید است که دارای زیبایی ظاهری در اجرای فاضلاب ساختمانی است.

اتصالات UPVC به دو شکل سنتی و پاورسیل است که در بسته بندی به صورت کارتن همراه با کدهای پیگیری و QR تولید می‌گردد.

اتصالات پاورسیل با دارا بودن دو سر مادگی در دو طرف اتصال پروژه ساختمانی را بی نیاز از داغ کردن لوله و استفاده از کوپلینگ بوشن رابط بین نری‌های لوله و اتصال می‌کند.

در روش سنتی و پاورسیل کلیه سایز اتصالات پر مصرف در همه زوایا از سایز ۴۰ میلیمتر الی ۲۰۰ میلیمتر به صورت تزریقی تولید و ارائه می‌شود.

برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش تکنوپایپ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید