لیست قیمت پارس خاور



در پایین همین صفحه می‌توانید آخرین لیست قیمت پارس خاور 1402 (جدیدترین) را مشاهده کنید این لیست قیمت همیشه بروزرسانی می‌شود.

شرکت پارس خاور:

آیا شرکت پارس خاور را می‌شناسید؟ با محصولات شرکت پارس خاور چقدر آشنایی دارید؟ در مورد نمایندگی‌های شرکت پارس خاور چه می‌دانید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با شرکت پارس خاور:

شرکت پارس خاور فعالیتش را از ساخت لوازم پزشکی از سال 1361 آغاز کرد و با ابزار برش کابل و شیرهای پلیمری ادامه دارد. لوله و اتصالات پارس خاور یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین لوله‌های پلیمری و پلی اتیلنی بوده و دارای  تاییدیه وزارت جهاد کشاورزی است.

شرکت پارس خاور با تجهیز زیرساخت‌های لازم، ظرف مدت کوتاهی به یکی از تولیدکنندگان مطرح در صنعت لوله‌های پلیمری تبدیل گردید. شرکت پارس خاور در راستای ارتقای کیفی محصولات و خدمات فنی و مهندسی برای جلب رضایت مشتریان، انواع گواهینامه‌های استاندارد ملی ایران را کسب کرده است.

شیرآلات پلیمری پارس خاور، در دو نوع شیر توپی و شیر فلکه کشویی و به صورت دو شکل دسته بلند و دسته کوتاه تولید شده است. شیر پارس خاور نسل جدیدی از شیرهای پلیمری است که با تاییدیه‌های جهاد کشاورزی و استاندارد ایران، به بازار عرضه شده است.

محصولات شرکت پارس خاور:

شرکت تولیدی پارس خاور واقع در شهر صنعتی البرز در استان قزوین، تولید کننده انواع محصولات دامپزشکی و اتصالات و شیرآلات پلی اتیلنی و پلیمری مخصوص با طراحی جدید و پرطرفدار است که در زمینه آبیاری های کشاورزی و نیز انتقال آب مورد استفاده بسیار زیادی قرار دارد. محصولات شرکت پارس خاور شامل سه دسته محصول است که در قسمت زیر به معرفی این محصولات می پردازیم:

اتصالات آب و فاضلاب در صنعت ساختمانی:

لوله کشی آب و فاضلاب بدون کمک اتصالات غیر ممکن است. هر چه سیستم لوله کشی ما وسیع‌تر باشد، تعداد اتصالات مورد نیاز نیز بیشتر خواهند بود.

اتصالات لوله کشی فاضلاب با توجه به جنس لوله در انواع PVC، UPVC، پلی اتیلن و پوشفیت طراحی و تولید می شوند و در سیستم لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند.

وظیفه اتصالات لوله کشی این است که لوله‌های به کار رفته در شبکه لوله کشی را به هم ارتباط دهند و گاهی نقش کاهنده سایز لوله، تغییر مسیر دهنده و انشعاب کننده نیز دارند. در ادامه به معرفی گروهی از محصولات آب و فاضلاب شرکت پارس خاور می‌پردازیم:

اتصالات پلی اتیلن، انواع شیرآلات، شیرآلات توبی،  شیرآلات پلیمری، شیر توپی دسته پلیمری، شیر توپی دسته گازی، شیر فلکه دسته گازی، شیرآلات دسته بلند، شیرآلات دسته کوتاه

محصولات کشاورزی و آبیاری تحت فشار:

آبیاری تحت فشار به سیستمی گفته میشود که در آن آب با فشاری بیشتر از 1 اتمسفر در داخل اتصالات تعبیه شده در زمین جابجا شده و به گیاهان منتقل می‌شود.

در آبیاری تحت فشار پمپ آب، آب را در داخل اتصالات مربوط به سیستم آبیاری به جریان می‌اندازد و با توجه به نوع سیستم آبیاری (بارانی ، قطره ای و …) آب در سطح زمین گسترش می‌یابد.

از فواید آبیاری قطره‌ای می‌توان به  کاهش هزینه‌های ناشی از نیروی کار برای آبرسانی در زمین‌های کشاورزی، امکان آبرسانی یکنواخت به تمامی نقاط زمین، امکان آبرسانی به مناطقی که شیب نامناسب دارد، امکان کنترل میزان آب رسانی، کاهش آب مصرفی و امکان کوددهی کاملا کنترل با استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار اشاره کرد. در ادامه به معرفی گروهی از محصولات آبیاری تحت فشار شرکت پارس خاور می‌پردازیم:

 انواع بال ولو، گیت ولو، شیر سه راهی، شیر دو سر رابط، شیر یکسر دنده یکسر رابط، شیر دوسر دنده، اتصالات پیچی، اتصالات جوشی فشار قوی، اتصالات آبیاری قطره ای، اتصالات پلی اتیلن،  اتصالات آبیاری قطره‌ای از سایز ۱۶ تا ۲۵۰ میلیمتر، اتصالات سه راه جوشی، اتصالات زانو جوشی، فلنج جوشی و انواع اتصال فلنج‌دار

محصولات پارس خاور در زمینه دامپزشکی:

شرکت تولیدی پارس خاور طراح و سازنده انواع شیرهای پلیمری بوده که در زمینه دامپزشکی تولید کننده انواع  محصولات مرتبط به دامپزشکی است که در ادامه به معرفی محصولات دامپزشکی این شرکت می پردازیم:

سرنگ اتوماتیک فایبرگلاس 1، 2 و 5 سی‌سی، سرنگ اتوماتیک فایبرگلاس 1 و 5 سی‌سی، سرنگ اتوماتیک غیر قابل تنظیم 1 و 2 سی‌سی، سرنگ اتوماتیک کلتی 5 سی‌سی، سرنگ اتوماتیک کلتی 5 سی‌سی، سرنگ نیمه اتوماتیک 10 سی‌سی، سرنگ اتوماتیک حلقه‌ای 2 و 5 سی‌سی، سرنگ اتوماتیک حلقه‌ای 5 سی‌سی، سرنگ چند بار مصرف دامی قفل‌دار، 10 و 20 سی‌سی، مایع خوران 25 سی‌سی، مایع خوران 15 سی سی، قرص خوران، سم‌چین، سرسوزن فلزی، سرسوزن و لوله‌های خونگیر (خلاءدار)

نمایندگی فروش پارس خاور:

 کارشناسان نمایندگی فروش محصولات پارس خاور آماده ارائه با کیفیت‌ترین لوله و اتصالات به شما عزیزان است. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید از راهنمایی متخصصان و مشاوران ما بهره بگیرید.

شرکت پارس خاور به اطلاع می‌رساند که جهت توسعه بیشتر فعالیت خود در اقصی نقاط کشور عزیزمان، از کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها نمایندگی فعال می‌پذیرد. در صورتی که ساکن یکی از شهرهای زیر هستید، می‌توانید از طریق نمایندگی پارس خاور در  شهرهای تهران، تبریز، شیراز، کرج، مشهد، اصفهان، رشت و گیلان اقدام به سفارش لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید