لیست قیمت پلی ران

شرکت پلی ران

آیا با شرکت پلی‌ ران آشنایی دارید؟ محصولات شرکت پلی‌ ران را چقدرمی‌شناسید؟ در مورد نمایندگی‌های شرکت پلی‌ ران چه می‌دانید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با شرکت پلی ران:

شرکت پلی‌ ران یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت تولید اتصالات پلیمری در ایران است. این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه، با کادری متخصّص و امکانات و تجهیزات کامل خود آغاز به کار کرده است و جزو برترین واحدهای تولیدی کشور با استانداردهای تولید و کیفیت است.

شرکت پلی‌ ران در ارتباط با سازندگان، شرکت‌های دارای دانش فنی و با بهره گرفتن از تیم متخصص بازرگانی، فروش، تولید، مونتاژ، کنترل کیفیت، آزمایشگاه و تحقیق و توسعۀ خود در رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرد.

پلی‌ ران یکی از شرکت‌های فوق‌العاده بی‌نظیری است، که شما می‌توانید برای طراحی و البته تولید انواع لوله و اتصالات زه‌کشی، شبکه‌های آبیاری و حتی آب و فاضلاب بر روی محصولات این شرکت حساب کنید.

محصولات شرکت پلی ران:

کلیه محصولات شرکت پلی‌ ران به دودسته تقسیم می‌شود. دسته اول که شامل محصولات ساختمانی است و دسته دوم که شامل محصولات کشاورزی است.

محصولات ساختمانی:

  • لوله و اتصالات فاضلابی: این لوله‌ها از اصلی‌ترین محصولات در سیستم‌های مکانیکی و فاضلابی صنعت ساختمان می‌باشد. جنس استفاده شده برای ساخت لوله اتصالات فاضلابی بسیار مقاوم بوده و هر یک از این لوله‌ها می‌توانند در موقعیت‌های خاصی مورد استفاده قرار بگیرند.
  • پلی اتیلن جوشی: سیستم فاضلاب ساختمان پلی اتیلن جوشی، جهت انجام پروسه فاضلاب ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید این محصول با مواد اولیه درجه یک X3 از محصولات گروه پلی اتیلن توسط پتروشیمی‌های داخلی صورت می‌گیرد. نحوه اتصالات این گونه از تولید به صورت جوشی با دستگاه‌های الکترو فیوژن توسط متخصصان تاسیسات در این رشته انجام می‌پذیرد.
  • سیستم فاضلابی پوش فیت خود اطفا: این لوله‌ها و اتصالات به علت عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان می‌دهند می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سیستم‌های فاضلاب و سیستم‌های لوله‌کشی باشد. پوش فیت‌های خود اطفا دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش‌سوزی هستند. وزن مناسب در کنار مقاومت و تحمل فشار بالا از جمله ویژگی‌های کلیدی این محصولات به شمار می‌آیند.

محصولات کشاورزی:

محصولات کشاورزی شرکت پلی‌ ران شامل سیستم‌های مکانیزه تزریق کود و اسید شویی، سیستم‌های تله متری، سنسورها و ایستگاه‌های هواشناسی، قطره چکان خطی یا PC، لوله‌های دریپردار، اتصالات پلی اتیلن، نوار آبیاری، شیر برقی و سیستم‌های فیلتراسیون است که در قسمت بعدی به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • لوله های دریپردار: این لوله‌ها از جنس پلی اتیلن بوده و در سایزهای 16 و 20 میلیمتر ساخته می‌شود. تفاوت اصلی لوله‌های دریپردار با لوله پلی اتیلن ساده در وجود قطره چکان در داخل لوله می‌باشد که در کارخانه نصب شده است. لوله دریپردار آبیاری قطره‌ای به گونه ای طراحی شده‌اند که حتی در مسیرهای ناهموار و غیر مسطح و تغییرات فشار مانند یک رگلاتور عمل نموده و همواره میزان آبدهی در تمامی سطح لوله به صورت یکسان و یکنواخت تنظیم می‌باشد.
  • اتصالات پیچی: از اتصالات پیچی پلی اتیلن در سیستم‌های آبیاری تحت فشار قطره‌ای و بارانی استفاده می‌شود. در پروژه‌های کوچک که استفاده از دستگاه جوش و پرداخت هزینه‌های نیروی ماهر کاربر دستگاه جوش پلی اتیلن صرفه اقتصادی ندارد اتصالات پیچی می‌توانند بهترین انتخاب باشند.
  • نوار آبیاری: تیپ یا نوار آبیاری قطره‌ای ، نواری با دیواره نازک است که برای آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود. تیپ از جنس پلی اتیلن است و به صورت تقریبا مسطح و بسیار نرم انعطاف پذیر است. هنگام ورود آب به آن پر می‌شود و قطره‌های آب از طریق درپیرهای تعبیه شده بر روی تیپ خارج می‌شود و پس از پایان آبیاری، تیپ دوباره به صورت مسطح در می‌آید.
  • شیر برقی: زمانی که می‌خواهیم جریان سیالات را به طور خودکار کنترل کنیم از شیر برقی آبیاری کشاورزی استفاده می‌کنیم. شیر برقی آبیاری کشاورزی ابزاری است که با اعمال ولتاژ و فرمان برق باعث باز و بسته شدن جریان سیال از جمله جریان یافتن مایعات در داخل لوله می‌شود و با نام سلنوئید ولو هم شناخته می‌شود.
  • سیستم‌های فیلتراسیون: فیلتراسیون به یک یا چند نوع فیلتر گفته می‌شود که وظیفه تصفیه ناخالصی و ذرات معلق از قبیل ماسه، سیلت، ذرات ریز معدنی ، جلبک و… از آب آبیاری را دارد. هنگامی که از آب فیلتر نشده برای آبیاری استفاده کنیم، منجر به بروز مشکلات زیادی در سیستم آبیاری می‌گردد. ذرات معلق در آب می‌توانند وارد پمپ آب شوند و به پروانه و اجزای دیگر پمپ آسیب وارد کنند.

نمایندگی‌های شرکت پلی ران:

گروه صنعتی پلی‌ ران تولید کننده تجهیزات لوله و اتصالات ساختمانی و آبیاری است. کارخانه پلی ران با ارائه سبد جامعی از محصولات تخصصی آبیاری، با بیش از ۵۰ سال تجربه موفق، پیشگام در صنعت آبیاری ایران است. تکنوپایپ نماینده پلی ران محصولات این شرکت را با مناسب‌ترین قیمت به دست مشتریان می‌رساند. برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید