لیست قیمت پلی رود

آخرین لیست قیمت پلی رود 1402 (جدیدترین). در پایین این صفحه می‌توانید لیست قیمت محصولات پلی رود را ببینید. این لیست برای راحتی شما همیشه بروزرسانی می‌شود.




















شرکت پلی رود:

آیا شرکت پلی رود را می‌شناسید؟ با محصولات شرکت پلی‌رود چقدر آشنایی دارید؟ در مورد نمایندگی‌های شرکت پلی‌رود چه می‌دانید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با شرکت پلی رود:

شرکت پلی رود یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت تولید اتصالات پلیمری در ایران است. این شرکت در سال 1379 با کادری متخصص و امکانات و تجهیزات کامل خود آغاز به کار نمود و جزو برترین واحدهای تولیدی کشور با استانداردهای تولید و کیفیت است.

شرکت پلی رود با دریافت گواهینامه‌های ایزو 9001 و ایزو 17025 بر مبنای فعالیت 35 سالۀ بخش قالب‌سازی موسسین این واحد طرح‌ریزی شده است. همین امر باعث شد که در بخش تولید قالب‌ها، باعث ارتقا کیفیت و قرار گرفتن تولیدات پلی‌رود در راس محصولات تولیدی پلی اتیلن در ایران گردد.

شرکت پلی رود اتصال با بیش از 30 سال سابقه در صنعت تولید اتصالات پلی اتیلن، همواره از تیم‌های متخصص برای ارزیابی در حین تولید و پس از تولید استفاده کرده است.

شرکت پلی رود اتصال در ارتباط با سازندگان، شرکت‌های دارای دانش فنی و با بهره گرفتن از تیم متخصص بازرگانی، فروش، تولید، مونتاژ، کنترل کیفیت، آزمایشگاه و تحقیق و توسعۀ خود در رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرد.

بخش طرح و توسعۀ پلی رود در زمینه محصولات آبیاری و اتصالات پلی اتیلن و با پشتوانۀ بخش قالب‌سازی خود توانسته است تا محصولات جدیدی را پس از تولید و تست براساس آخرین استانداردهای جهانی و همچنین به صورت سفارشی برای مشتریان خود به بازار عرضه نماید.

محصولات شرکت پلی رود:

طیف محصولات تولیدی این شرکت بسیار وسیع و گسترده است به طوری که می‌توان تقریبا هر محصولی را از خانواده پلی اتیلن‌ها در محصولات این شرکت پیدا کرد.

کاربری عمده این محصولات در کشاورزی و آبیاری تحت فشار است. عمده محصولات این شرکت در زمینه قالب‌های تزریق پلاستیک و پیچ‌ها و اتصالات پلی اتیلن است. در این قسمت به معرفی تعدادی از محصولات پلی رود می پردازیم:

اتصالات کمربندی و دنده‌ای:

اتصالات دنده‌ای معمولا از چدن معمولی و چدن نشکن و آلیاژهای برنج و برنز و یا آلیاژهای برنجی و برنزی کوبیده شده و کربن استیل و استنلس استیل ساخته می‌شود.

انواع اتصالات دنده‌ای شامل۱- اتصالات دنده‌ای سیاه ۲- اتصالات دنده‌ای پلی اتیلن ۳- اتصالات دنده‌ای گالوانیزه است.

اتصال پیچی مکانیکی:

لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی یا رزوه‌ای به اتصالاتی گفته می‌شود که بدون نیاز به جوش و از طریق مادگی، لوله‌‌ها را به یکدیگر متصل می‌‌کند.

این نوع اتصالات در سیستم‌های لوله کشی برای اتصال مستقیم لوله‌ها یا بخش‌هایی از لوله برای انطباق با اندازه‌های مختلف تبدیل، زانو، سه راهی و… برای موارد دیگری مانند تنظیم یا اندازه‌گیری جریان سیال مورد استفاده قرار می‌گیرد .

اتصال جوشی فشار قوی:

اتصالات فشار قوی جزو اتصالاتی است که برای متصل کردن خطوط لوله در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اتصالات فشار قوی، دسته‎‌ای از اتصالات صنعتی است که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارد.

این اتصالات معمولا از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته می‌شود. این اتصالات به دلیل مقاومت و قدرت بسیار زیاد خود به این نام معروف شده است.

اتصال الکتروفیوژن:

اتصال الکتروفیوژن از بهترین، مناسب‌ترین و مطمئن‌ترین اتصالات در خطوط انتقال گاز و آب است واز جمله اتصالات وابسته به نقطه ذوب و جوش دهنده است که در اتصال لوله‌ها کاربرد دارد.

آبیاری قطره‌ای و ملحقات:

آبیاری قطره‌ای نوعی آبیاری موضعی یا میکرو می‌باشد که در آن، آب را با فشار کم از روزنه یا تجهیزاتی به نام قطره چکان به ریشه گیاهان می‌رساند.

تجهیزات مورد نیاز برای سیستم آبیاری قطره‌ای شامل: پمپ، فیلتراسیون، تانک کود، سیستم بک واش، شیر کنترل فشار، لوله اصلی، لوله آبرسانی، لوله‌های جانبی یا لوله‌های فرعی، قطره‌چکان‌ها، اسپری‌های کوچک و یا لوله‌های آبیاری است.

اتصال جوشی فاضلابی:

اتصالات جوشی فاضلابی اتصالات مخصوص فاضلاب از جنس پلی اتیلن است که به روش جوش لب به لب به انواع لوله‌های پلی اتیلن به منظور انتقال فاضلاب در فشار ثقلی و با فشار نامی 4 بار تولید و عرضه می‌گردد.

لوله‌های پلی اتیلن:

لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله‌های مورد استفاده در صنعت است. از ویژگی‌های آن می‌توان به انعطاف پذیری، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا نسبت به سایر لوله‌ها در بازار اشاره کرد و بسیار پر مصرف است و در اکثر پروژه‌ها کاربرد دارد.

لوله و اتصالات پکس:

لوله پکس پلی‌اتیلن تحت شرایط حرارتی بالا دوام زیادی دارد وگزینه‌ای عالی برای لوله‌کشی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و شوفاژ در ساختمان‌های تجاری و مسکونی‌ محسوب می‌شود.

نمایندگی شرکت پلی رود:

شرکت پلی رود با اتکا به توان و تخصص داخلی و با ارتباط تنگاتنگ با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، همواره به دنبال افزایش کیفیت محصولات خود است. محصولات این شرکت، توانسته در طول سال‌های فعالیت این مجموعه، رضایت مشتریان را به خود جلب کند. فروش محصولات پلی رود با بهترین کیفیت. از طریق نمایندگی پلی رود تکنوپایپ صورت می‌گیرد.

انواع لوله‌ها و اتصالات را در سایزهای مختلف می‌توانید از طریق فروشگاه تکنوپایپ با نازلترین قیمت تهیه نمایید. ما به شما توصیه می‌کنیم که محصولات برند معتبر پلی‌رود را فقط از نمایندگی‌ها خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید