لیست قیمت شیرآلات چدنی شیرود

در پایین این صفحه می‌توانید آخرین لیست قیمت شرکت شیرود 1403 (جدیدترین) را ببینید. این لیست قیمت همیشه بروزرسانی می‌شود. جهت خرید و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

آیا با شرکت شیرود آشنایی دارید؟ محصولات شرکت شیرود را چقدرمی‌شناسید؟ در مورد نمایندگی‌های شرکت شیرود چه می‌دانید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با شرکت شیرود:

شرکت شیرود تولیدکننده شیرآلات صنعتی در ایران است. این واحد با داشتن امكانات ریخته گری، مدلسازی، عملیات حرارتی و با بهره‌گیری از تجارب متخصصین کارآزموده و برنامه ریزی قابل انعطاف، قادر به ارائه خدمات ریخته‌گری چدن انواع شیرآلات صنعتی می‌باشد.

تعالی برند شیرود به منظور پیشرو بودن در صنعت شیرسازی است، که از طریق ارائه محصولات با کیفیت برتر که خدمات معرفی شده را با قبول تعهد و مسئولیت پذیری کامل در قبال وظایف اجتماعی به انجام برساند.

شرکت شیرود یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت تولید شیرآلات صنعتی در ایران است. این شرکت با پیش از ۱۵ سال سابقه، با کادری متخصص و امکانات و تجهیزات کامل خود آغاز به کار کرده است و جزو برترین واحدهای تولیدی کشور با استانداردهای تولید و کیفیت است.

شرکت شیرود در راستای ارتقاء کیفی محصولات و خدمات فنی و مهندسی برای جلب رضایت مشتریان، انواع گواهینامه‌های استاندارد ملی ایران را کسب کرده است. این شرکت همواره از تیم‌های متخصص برای ارزیابی در حین تولید و پس از تولید محصولات استفاده کرده است.

محصولات شرکت شیرود:

شرکت شیرود با بیش از 13 سال سابقه در زمینه تولید شیرآلات و اتصالات صنعتی توانسته بسیار موفق عمل کند و برای تمامی محصولات خود استانداردهای ملی و آزمون‌های کنترل ابعادی، ظاهری، عملکردی، تست هیدرواستاتیک و متالوگرافی ساختار چدن را انجام دهد. این شرکت توان تولید شیرآلات چدنی از سایز ۲ تا ۱۶ اینچ را دارد. در ادامه به معرفی گروهی از محصولات شرکت شیرود می‌پردازیم:

شیر فلکه:

شیرفلکه‌ها ابزاری هستند که در صنعت با توجه به موقعیت و نحوه عملکرد شیرفلکه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیر فلکه‌ها بیشتر از چدن ساخته می‌شود و دیسک داخلی آن‌ها از پلاستیک است. شیرفلکه‌هایی که از جنس چدن ساخته شده است، به وسیله فلنج به لوله متصل می‌شود.

شیر صافی:

این دسته از شیرها جهت فیلتر کردن انواع سیالات به کار برده می‌شود. ظاهر این شیرها شبیه حرف Y انگلیسی است. شیرهای صافی معمولا از جنس چدن است و کاربرد بسیار زیادی در سیستم‌های آبرسانی و بخار دارد. شیرآلات صافی سیالاتی چون گاز، آب، بخار، هوای فشرده، فاضلاب، روغن و همچنین سیالات خورنده را در مسیر لوله غربال می‌کند.

شیر خودکار یکطرفه:

 از جمله اجزای بسیار مهم در سیستم لوله کشی شیر یکطرفه است که با عبور سیالات مانند مواد مایع و گازها ارتباط مستقیم دارد. این شیر به سیالات اجازه می‌دهد فقط در یک مسیر حرکت کند و از جریان معکوس آن‌ها در خط لوله جلوگیری می‌کند. اجزای داخلی شیر یکطرفه که سبب باز و بسته شدن خودکار آن می‌شود، شامل بدنه، پوشش، دیسک و لولا است.

شیرفلکه زبانه لاستیکی:

 این مدل شیرفلکه بیشتر از چدن ساخته می‌شود و دیسک داخلی آن از پلاستیک است. شیر فلکه زبانه لاستیکی برای قطع و وصل سیال از جمله شیرهایی است که در همه جا کاربرد دارد. بیشترین کاربرد آن برای آبیاری در صنعت کشاورزی و انتقال آب شهری است و همچنین برای انتقال سیال‌های غلیظ با حرارت بالا با ph مختلف در کارخانه‌ها استفاده می‌شود.

شیر کشویی زبانه فلزی:

این مدل شیرفلکه بیشتر از چدن ساخته می‌شود. شیر فلکه زبانه فلزی برای قطع و وصل سیالات در خطوط لوله کشی کاربرد دارد. این نوع شیرها عموما دارای یک دیسک می‌باشد که به وسیله میله ماردون به فلکه وصل می‌شود و با چرخش فلکه به صورت کشویی باز و بسته می‌شود. بدنه اصلی شیر فلکه از چدن ساخته می‌شود و میل ماردون که دیسک را به فلکه وصل می‌کند، کار باز و بسته کردن شیر را انجام می‌دهد واز جنس فولاد ضد زنگ است و زبانه یا دیسک آن از جنس چدن یا برنز ساخته می‌شود.

شیر زبانه لاستیکی دسته بلند:

شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی دسته بلند یا Gate که در اصطلاح شیر دروازه‌ایی هم نامیده می‌شود. یکی از پرکاربردترین شیرهای صنعتی می‌باشد. هدف از به کارگیری آن‌ها قطع یا وصل کامل جریان است. باز و بسته کردن این شیرها، معمولا به زمان زیادی نیاز دارد و به همین علت در مواردی که لازم باشد شیر سریع باز یا بسته شود، استفاده نمی‌شود.

نمایندگی شرکت شیرود:

شرکت شیرود با اتکا به توان و تخصص داخلی همواره به دنبال افزایش کیفیت محصولات خود است. محصولات این شرکت، توانسته در طول سال‌های فعالیت این مجموعه، رضایت مشتریان را به خود جلب کند. شما می‌توانید برای خرید محصولات و شیرآلات صنعتی شیرود و بهره‌مندی از گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید. تکنوپایپ نماینده فروش محصولات شیرآلات چدنی فیتاب و شیرآلات چدنی شیرود با بیشترین درصد تخفیف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید