لیست قیمت شیرآلات چدنی فیتاب

در پایین این صفحه می‌توانید آخرین لیست قیمت شرکت فیتاب 1403 (جدیدترین) را ببینید. این لیست قیمت همیشه بروزرسانی می‌شود. جهت خرید و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

آیا با شرکت فیتاب آشنایی دارید؟ محصولات شرکت فیتاب را چقدرمی‌شناسید؟ در مورد نمایندگی‌های شرکت فیتاب چه می‌دانید؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه دراختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با شرکت فیتاب:

گروه صنعتی فیتاب یکی از تولید کنندگان شیرآلات و اتصالات چدنی در ایران است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت تولید شیرآلات صنعتی در ایران است. این شرکت با چندین سال سابقه، با کادری متخصّص و امکانات و تجهیزات کامل آغاز به کار کرده است. گروه صنعتی فیتاب جزو برترین واحدهای تولیدی کشور با استانداردهای تولید و کیفیت است.

از مولفه‌های شرکت فیتاب در نفوذ به بازار، کیفیت محصولات است. طی سال‌های گذشته، شرکت فیتاب همواره در ارتباط با سازندگان مختلف بوده و داشتن دانش فنی و با بهره گرفتن از تیم متخصص بازرگانی، فروش، تولید، مونتاژ، کنترل کیفیت و تحقیق در رسیدن به اهداف خود گام‌های بلندی را برداشته است.

کلیه شیرآلات فیتاب (فلکه، هندلی) دارای 3 سال گارانتی تعویض و 5 سال خدمات می‌باشد. محور شیرآلات از جنس استیل است. محصولات این شرکت دارای تاییدیه از وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد. همین امر باعث ارتقاء کیفیت و قرار گرفتن تولیدات فیتاب در راس محصولات چدنی در بازار شده است.

محصولات شرکت فیتاب:

شرکت فیتاب علاوه بر تولیدات خود، توزیع کننده لوازم آبیاری قطره‌ای و بارانی، لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن، رینگ و فلنج و لرزه گیرهای لاستیکی است. در ادامه به معرفی گروهی از محصولات واحد صنعتی فیتاب می‌پردازیم:

شیرفلکه چدنی:

شیرفلکه‌ها ابزاری هستند که در صنعت با توجه به موقعیت و نحوه عملکرد آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیر فلکه‌ها معمولا که از جنس چدن هستند و دیسک داخلی آن‌ها می‌تواند از پلاستیک یا فلز باشد.

شیر گیت کشویی که از جنس چدن ساخته شده و به وسیله فلنج به لوله متصل می‌شود. شیر یا ولوهای کشویی که جهت تنظیم دقیق میزان جریان به کار می‌روند از جنس چدن است. یک سوزن در انتهای میله اصلی شیر فلکه قرار دارد و برای کنترل دبی از آن استفاده می‌شود.

شیرآلات چدنی:

شیرآلات چدنی یکی از مهمترین اجزای تاسیسات ساختمانی و موتورخانه‌ها به شمار می‌رود و می‌توان گفت موتورخانه یکی از فضاهای پر اهمیت در یک ساختمان محسوب می‌شود.

وظایف مهمی مانند قطع و وصل جریان آب، عدم اجازه بازگشت جریان آب، تنظیم فشار آب به عهده این شیرآلات است.

شیرفلکه کشویی:

شیر فلکه کشویی در مدل‌های مختلف و با جنس‌های مختلف برای مصارف متفاوت تولید می‌گردد. شیر فلکه کشویی جزو شیرآلات برنجی محسوب می‌شود. شیر فلکه کشویی موارد مصرف بی‌شماری دارد.

اولین مورد مصرف شیر فلکه کشویی در امور ساختمانی و صنعتی است. شیر آلات کشویی برای قطع و وصل کردن آب و ورودی انشعاب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین شیر فلکه کشویی از تجهیزات و لوازم موتورخانه محسوب می‌شود.

اتصالات چدنی:

اتصالات چدنی بسیار محکم و مقاوم هستند و در صورتی که برای پوشش آن از مواد خاصی استفاده شود، در مدت زمان بیشتری سالم می‌‌مانند. اتصالات چدنی به دو دسته اتصالات چدنی فلنچ‌دار و اتصالات چدنی فاضلابی‌ تقسیم می‌شود.

اتصالات فلنج دار به صورت یک تکه تولید می‌شود و دو طرف آن‌ها دارای فلنج است. این اتصالات به وسیله پیچ و مهره به لوله و دیگر اتصالات متصل می‌شود.

اتصالات فاضلابی داری یک سر کاسه‌ای شکل و نسبت به سایز بدنه کمی بزرگتر می‌باشد که لوله چدنی و دیگر اتصالات داخل سر کاسه ای قرار می‌گیرند و به وسیله سرب و کناف به یکدیگر متصل می‌شود.

شیر یک‌طرفه:

از جمله اجزای بسیار مهم در سیستم لوله کشی شیر یک‌طرفه است که با عبور سیالات مانند مواد مایع و گازها ارتباط مستقیم دارد. این شیر به سیالات اجازه می‌دهد فقط در یک مسیر حرکت کند و از جریان معکوس آن‌ها در خط لوله جلوگیری می‌کند.

این شیرها در تجهیزات مختلف صنعتی مانند پمپ‌ها، جک‌های هیدرولیک، تجهیزات نیروگاهی و صنایع شیمیایی کاربرد دارد. اجزای داخلی شیر یک‌طرفه که سبب باز و بسته شدن خودکار آن می‌شود، شامل بدنه، پوشش، دیسک و لولا است.

شیر صافی چدنی:

شیر صافی چدنی در جهت فیلتر کردن انواع سیالات به کار برده می‌شود. ظاهر این شیرها شبیه حرف Y انگلیسی است. شیرهای صافی معمولا از جنس چدن است.

شیر صافی چدنی کاربرد بسیار زیادی در سیستم‌های آبرسانی و بخار دارد. شیرآلات صافی سیالاتی چون گاز، آب، بخار، هوای فشرده، فاضلاب، روغن و همچنین سیالات خورنده را در مسیر لوله غربال می‌کند.

نمایندگی شرکت فیتاب:

محصولاتی که به شما معرفی کردیم از جمله محصولات پرکاربرد و با کیفیت شرکت صنعتی فیتاب است. این شرکت محصولات را به صورت کاملا با کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کند. شرکت فیتاب در سال‌های اخیر با افزایش ظرفیت تولید و با استفاده از نیروهای متخصص، توانسته با تولید محصولات با کیفیت و دقیق، یکی از برترین تولیدکنندگان ایرانی باشد. تکنوپایپ نماینده فروش محصولات فیتاب و شیرآلات چدنی شیرود با بیشترین درصد تخفیف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید