لیست قیمت وگ ایران




مرحوم ابوالقاسم میر کاظم، بنیانگذار شرکت وگ ایران (بی همتا) می‌باشد. وگ ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ شروع کرد و توانست در همین سال پروانه بهره برداری شرکت را از وزارت صنایع و معدن دریافت کند. فعالیت عمده شرکت بی همتا در زمینه تولید فلنج‌های فولادی و انواع شیرآلات صنعتی می‌باشد. هر کدام از این محصولات برای صنایع مختلف پتروشیمی، آب و فاضلاب، مایعات، نفت و گاز و غیره استفاده می‌شوند. مساحت این کارخانه معادل سی هزار متر مربع بوده و برای تولید محصولات آن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده می‌شود. نکته قابل توجه دیگر اینکه در تولید محصولات این شرکت از تجهیزات پیشرفته، متخصصان با تجربه و مهندسان حرفه‌ای کمک گرفته می‌شود.

 همانطور که می‌دانید شیرآلات برای تنظیم یا هدایت جریان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شیرآلات ممکن است برای حمل مواد مختلف مثل نفت و گاز، بخار، مواد شیمیایی، فاضلاب و غیره مورد استفاده باشند. نوع استفاده و سیالی که قرار است از این شیرآلات عبور داده شود، آلیاژ آن را تعیین می‌کند. معمولا شیرآلاتی که برای صنایع مختلف استفاده می‌شوند، آلیاژهایی از جنس استیل استنلس، فولاد، چدن، برنز، برنج و غیره دارند.

فعالیت شرکت وگ ایران (بی همتا)

شرکت وگ ایران (بی همتا) در زمینه تولید و ساخت شیرآلات چدنی سابقه قابل توجهی دارد. طوری که این سابقه باعث شده بسیاری از شرکت‌ها و پروژه‌های در حال ساخت به سراغ خرید شیرآلات چدنی این برند بروند.

 شیر سوزنی، صافی، شیرهای فشار شکن، شیرهای پروانه، شیر فلکه کشویی، شیر آتش نشانی، قطعه قابل پیاده کردن و شیر یکطرفه از جمله محصولاتی هستند که در وگ ایران (بی همتا) تولید و ساخته می‌شوند.

شیر فلکه کشویی

 شیر فلکه کشویی صرفاً برای قطع و وصل کردن جریان مورد استفاده می‌باشد. این نوع شیرها در تنظیم جریان دخالتی ندارند. چون این موضوع باعث خوردگی دیسک شیرهای فلکه کشویی می‌شود.

شیر فلکه کشویی وگ ایران (بی همتا) تنوع زیادی دارد. این شیرها در مدل لاستیکی برای امور فاضلاب و آب سرد کاربرد دارند. آنها با دمای کاری ۷۰ درجه سانتیگراد و فشاری معادل ۱۶ بار تولید می‌شوند و با استاندارد GGG40 مطابقت دارند. جنس آنها نیز چدن داکتیل می‌باشد.

 شیر فلکه کشویی وگ ایران (بی همتا) می‌تواند از نوع فلزی باشد. این شیرها با فشار ۱۶ بار و فشار ۱۰ بار برای کار در محیط موتورخانه و آب داغ مناسب هستند و می‌توانند دمای معادل ۱۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کنند. تهیه و ساخت این شیر فلکه‌ها، مطابق با استاندارد GG25 انجام شده و جنس آنها نیز چدن خاکستری است.

شیر سوزنی وگ ایران (بی همتا)

 شیر سوزنی از دیگر محصولات وگ ایران (بی همتا) است که برای تنظیم جریان سیالات کاربرد دارد. در واقع می‌توان به کمک این شیر، میزان دبی خروجی را تنظیم کرد یا افت فشار در جریان را به وجود آورد. استفاده از فشارسنج و دبی سنج، میزان باز کردن شیر سوزنی را تعیین می‌کند. شیر سوزنی از جنس چدن خاکستری و چدن داکتیل بوده و با استاندارد GGG40 و GG25 تولید شده است.

برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید لیست قیمت وگ ایران بی همتا را با لیست قیمت فیتاب و لیست قیمت شیرود مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید