لیست قیمت یزد بسپار








آخرین لیست یزد بسپار 1403 (جدیدترین)

در این صفحه می‌توانید لیست قیمت لوله و اتصالات پلی پروپیلن یزد بسپار را که همیشه به روز رسانی می‌شود مشاهده کنید.

یزد بسپار از کارخانه‌های تولید کننده لوله و اتصالات پلی پروپیلن است که در سال‌های گذشته بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است و دارای انواع تائیدیه‌های کیفی از جمله داخلی و خارجی است.

محصولات پلی پروپیلن یزد در برابر خوردگی، زنگ زدگی، رسوب گیری و همچنین در مقابل گرفتگی توسط لجن بسیار مقاوم است به همین سبب در صنایع لبنی و تولیدات غذایی نیز استفاده می‌شود. 

اتصالات پلی پروپیلن این شرکت از بهترین مواد اولیه تولید شده و کاملا بهداشتی است. پس خریداران عزیز می‌توانند با خیالی راحت در لوله کشی آب ساختمان از آن استفاده کنند. 

قیمت لوله پلی پروپیلن یزد بسپار به متراژ و فشاری که تحمل می‌کند بستگی دارد. لوله‌های این شرکت در فشارهای بالا نیز تولید می‌شود که علاوه بر استفاده در سیستم فاضلاب در آبیاری تحت فشار نیز کاربرد دارد. البته لازم به ذکر است محصولات پنج لایه یزد بسپار در مقابل حرارت مقاومت بالایی دارند به همین سبب برای لوله کشی سونا و جکوزی قابل استفاده هستند.

حرکت سیال در لوله‌های پنج لایه یزد بسپار به علت صیقلی بودن و صاف بودن کامل بدون کاهش فشار است و آن به این دلیل است اصطکاک در زمان حرکت به حداقل می‌رسد. 

برای مشاهده و مقایسه لیست قیمت یزد بسپار با سایر برندها می‌توانید از صفحه لیست قیمت لوله و اتصالات پلی پروپیلن دیدن کنید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تکنوپایپ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۶۶۱۵۴۰۹۸-۰۲۱

تماس بگیرید